torsdag 6. juni 2013

Didaktisk relasjonsmodell





 Forutsetninger: Hva man kan av informasjon fra før. 
 

Mål : Det vi ønsker å oppnå med dette er hva vi ønsker å oppnå med aktiviteten vi har planglagt.

Rammefaktor: Ramefakor går under utstyr, altså det man trenger for å gjennomføre aktiviteten, eksempel, sted, hvordan. også hvor mange barn som ska delta, og hvor mange voksne det er med.

Arbeidsmåter: hvordan vi tenker å gjøre tingene. hvordan vi har planlagt dette.

Innhold: hva det vi skal gjøre inneholder.

Vurdering: At man ser hvordan det har gått, og om man har klart å oppnå målene man har satt seg.


oppgave 3 :

rammefaktor: det er 9 barn og tre ansatte,

Målet for aktiviteten et at barna skal lære  navn på primærfargene. primærfargene er rød, gul, blå.
også er det kasnkje veldig viktig at man delir i grupper slik at det ikke blir for mye barn på enaktivitet.

En aktivitet man kan gjøre når man skal lære seg dette, er å sette seg sammen med en voksen, å snakke om fargene, å prøve ut å blande ting, fortelle at om man har rød,gul og blå kan man blande mange farger og at disse heter primærfarger.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar